Paroisse Sainte-Famille de Valcourt

Bienvenue, en ce. Laurent Paré, prêtre curé. Benoît Houde, prêtre, collaborateur. Jacques Bonneau, prêtre, collaborateur. 800, rue Saint-Joseph. Https www.facebook.comParoisseSteFamille. Nouvelle adresse de courriel pour la paroisse Sainte-Famille de Valcourt . De la paroisse Sainte-Famille de Valcourt. Cédule des services dominicaux.

OVERVIEW

This web page paroissesaintefamilledevalcourt.org presently has a traffic ranking of zero (the lower the more users). We have explored one page inside the web page paroissesaintefamilledevalcourt.org and found one website interfacing with paroissesaintefamilledevalcourt.org. We were able to observe one contacts and addresses for paroissesaintefamilledevalcourt.org to help you communicate with them. This web page paroissesaintefamilledevalcourt.org has been online for five hundred and eighty-one weeks, twenty-two days, sixteen hours, and twenty-two minutes.
May 2013

PAROISSESAINTEFAMILLEDEVALCOURT.ORG RANKINGS

This web page paroissesaintefamilledevalcourt.org is seeing varying quantities of traffic in the past the year.
Traffic for paroissesaintefamilledevalcourt.org

Traffic ranking (by month) for paroissesaintefamilledevalcourt.org

Traffic ranking by day of the week for paroissesaintefamilledevalcourt.org

PAROISSESAINTEFAMILLEDEVALCOURT.ORG HISTORY

This web page paroissesaintefamilledevalcourt.org was first filed on May 10, 2013. It is now five hundred and eighty-one weeks, twenty-two days, sixteen hours, and twenty-two minutes old.

BUSINESS MATURITY

Notas del Padre Gustavo

Domingo, 16 de agosto de 2015. Articulo aparecido en el desaparecido portal soyperiodista. 16 de agosto del 2013. Sin necesidad de decir al introducirme si es buena o mala.

WHAT DOES PAROISSESAINTEFAMILLEDEVALCOURT.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroissesaintefamilledevalcourt.org Mobile Screenshot of paroissesaintefamilledevalcourt.org Tablet Screenshot of paroissesaintefamilledevalcourt.org

Domain Privacy Group

Privacy Group

10 Corporate Drive

Burlington, MA, 01803

US

PAROISSESAINTEFAMILLEDEVALCOURT.ORG HOST

I caught that a lone page on paroissesaintefamilledevalcourt.org took two hundred and sixty-six milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider paroissesaintefamilledevalcourt.org not secure.
66.96.149.1

ns1.netfirms.com
ns2.netfirms.com

SERVER OS AND ENCODING

I caught that paroissesaintefamilledevalcourt.org is operating the Apache/2 server.

Paroisse Sainte-Famille de Valcourt

DESCRIPTION

CONTENT

This web page had the following on the web site, "Laurent Paré, prêtre curé." We viewed that the web page said " Benoît Houde, prêtre, collaborateur." It also said " Jacques Bonneau, prêtre, collaborateur. Nouvelle adresse de courriel pour la paroisse Sainte-Famille de Valcourt . De la paroisse Sainte-Famille de Valcourt."

VIEW SUBSEQUENT WEB PAGES

La Miséricorde Divine - Liens, textes, .

Unis à Jésus et Marie. 14 stations pour vivre en communion avec Jésus et Marie. Site Web en cours de changement. Ce blog va finir car un nouveau site est disponible. Comment parler de notre Foi.

Le blog de paroisse.saintemarieenagenais - La vie dune Paroisse Catholique en Terre Gasconne Agenaise Pont du Casse, Foulayronnes, Bajamont, La Croix Blanche

Published by Paroisse Sainte Marie en Agenais. Published by Paroisse Sainte Marie en Agenais. 09042018 - gaudete et exsultate cef presentation.

Paroisse Sainte Marie Mère de Dieu -

Paroisse Sainte Marie Mère de Dieu. LES ANNONCES DE LA SEMAINE. Publié le 4 Mai 2016. Contre notre volonté, des publicités se sont immiscées sur notre site. Nous vous communiquerons la nouvelle adresse prochainement.

Paroisse Sainte-Marie

2, rue de la Fontaine. 9990; 04 70 05 05 95.

Paroisse Saint Ephrem

A cause du péché nous sommes des vieilles outres qui ne veulent pas recueillir le vin de la joie de Dieu.